Laktatóan eszményi rakott csirkemell








Hozzávalók:

4 szelet csirkemell filé
2 db paprika
8 szelet bacon
4 szelet sonka
2 db hegyes erős paprika
2 szál újhagyma
20 dkg reszelt trappista sajt
2 evőkanál mustár
1 db kaliforniai paprika

őrölt fehér bors
szárnyas fűszerkeverék
étolaj
4 dl tejföl





Elkészítése:

A paprikákat és az újhagymát szeletekre vágjuk. A csirkemellet szétnyitottam, kiklopfoltam szárnyas fűszerkeverékkel, sóval és fehér borssal megszórtam.


A hússzeleteket kiolajozott tepsibe raktam és megkentem mustárral.
Az csirkemellekre tettem bacon szalonnát, paprika /sárga, kaliforniai csípős/ és újhagyma szeleteket.
Betakartam 1-1 szelet sonkával, megkentem tejföllel és a végén megszórtam reszelt trappista sajttal.
Az egészet sütőben szép pirosra sütöttem. /35-40 perc/
Zöldséges rizst készítettem mellé.

Forrás itt található: